Ez egy archívum. Így nézett ki az egyik legnagyobb magyar keresők­kel, keresőoptimalizálás­sal foglalkozó weboldal régebben. Az oldal aktuális állapota ide kattintva tekinthető meg.   Adatvédelmi nyilatkozat


Keresőoptimalizálás:

۞ keresés ۞ látogató-keresés ۞ pénzkeresés

"Google eszköztár" PR értékek kijelzése

Az egyes weblapok ún. Eszköztár PageRank értékét négyféle módon állapíthatjuk meg:

Google Eszköztár

http://toolbar.google.com

A legegyszerűbb, ha installáljuk Internet Explorer-ünkre vagy Firefox böngészőnkre a Google Eszköztárt (Google Toolbar) Mint az oldal címéből látszik, ez a Google által nyújtott hivatalos kiegészítő, melynek egyik szolgáltatása, hogy kijelzi az éppen meglátogatott weboldalak PR értékét.

Nem hivatalos plug-inek

A Google hivatalos eszköztára mellett/helyett megpróbálkozhatunk valamilyen, nem a Google által fejlesztett plugin-nel, toolbarral:

Googlebar kiegészítő

http://googlebar.mozdev.org

Az eredeti google toolbar-hoz hasonló keresést könnyítő funkciók és a különböző Google szolgáltatások direkt elérését teszi lehetővé Mozilla és Firefox böngészőkre. Jogi és adatvédelmi kérdések miatt nem implementálták a PageRank kijelző funkciót, viszontajánlanak egy kiegészítő megoldást, mellyel lehetővé válik a PR kijelzése: http://www.prgooglebar.org/

Pagerankstatus Mozilla extension

http://pagerankstatus.mozdev.org/

Ez egy kis kiegészítő, ami az alsó status bar-ban jeleníti meg az éppen látogatott oldalak PageRank értékét. Használatához nem kell installálni a Googlebar-t. Jobb klikkel egyszerűen ki- és bekapcsolható a funkció. Alapból nem lehet uninstallálni Mozilla böngészőről, csak Firefox-ról. Ennek ellenére ezt a kiegészítőt javaslom installálni, mert könnyen ki- és bekapcsolható, kijelzi számmal is a PR értéket, és kevés helyet foglal el a felhaszálói felületből, mivel beépül a status bar-ba.

Bármelyik plugin-t vagy toolbar-t is installáljuk, biztonsági megfontolásokból, óvatosságból ajánlatos kerülni ezek mindennapos használatát. Legjobb, ha olyan böngészőre telepítjük fel, amit csak direkt erre a célra használunk, illetve kapcsoljuk ki a szolgáltatást, hacsak nem éppen a PR értékeket nézegetjük.

PageRank kijelzése Mac OS X-en

http://www.digitalpoint.com/tools/pagerank-mac/

Létezik még alternatív megoldás Mac OS X -re is (A Mac-es Mozilla és Firefox böngészőre írt kiegészítőkön kívül.) Itt lehet bővebben olvasni róla:

PR érték weboldalakról lekérdezve

Néhány weboldalon működik olyan szolgáltatás, amely megmutatja a beírt oldalak PageRank értékét:

Page Rank kijelzése a weblapon

Számtalan szolgáltatás létezik, mely segítségével a látogatottság-számláló ikonokhoz hasonló, az aktuális oldal PR értékét kijelző ikonokat helyezhetünk el weboldalainkon. Talán csak akkor érdemes ilyen ikonokat beilleszteni, ha a számláló honlapján olyan toplista található, ahol relatív magas PR értékű lapon jelenhet meg egy, az oldalunkra visszamutató Teljes értékű link. Aki kíváncsi egy weboldal PR értékére, az úgyis meg tudja nézni a böngészőjébe épített kiegészítők segítségével, emiatt túl sok plusz információt nem jelentenek az efféle ikonok. Hasonló, magyar nyelvű szolgáltatások:

gpr.hu

Google PageRank http://gpr.hu/

Magyar szolgáltatás PageRank érték kijelzésére, rövid leírással és toplistával.

whysoft

WhySoft PageRank http://www.whysoft.hu/pagerank

A weblapokba illeszthető PageRank számlálón túl a http://pagerank.whysoft.hu címen lekérdezhető bármely weboldal PageRank értéke, emellett megjelennek a a régebben lekérdezett értékek is, továbbá toplista is található az oldalon.


comments:

Hozzáadott érték -- Tue, 27 Dec 2005 17:06:53 -0600 reply
Hozzáadott értékek itt talalhatók: http://pagerank.whysoft.hu Top100 Lista pedig itt: http://pagerank.whysoft.hu/10p100/

TOP 100 lista helyesen -- Tue, 27 Dec 2005 17:08:27 -0600 reply
http://pagerank.whysoft.hu/top100/

TOP 100 lista helyesen --kaixo, Wed, 28 Dec 2005 03:07:01 -0600 reply
OK, hozzáadtam az oldalhoz az új információkat.

Vladimir -- Thu, 26 Jan 2006 16:18:32 -0600 reply
Hi!

Try this tool http://www.pagerank-browser.com/ PageRank Browser is designed to navigate websites and provides Google PageRank value of all browsing and linked pages.

google pagerank melyik az igaz? -- Thu, 23 Feb 2006 06:44:53 -0600 reply
Sziasztok,

Probaltam hozzaszolni a topichoz, de valamiert nem engedte a szoftver :( Ide el tudtam kuldeni a tablazatos hozzaszolast: http://www.pagerankinfo.hu/node/81

Kerlek nezd meg es ha tudod a valaszt akkor ird meg. Koszonom.

google pagerank melyik az igaz? -- Thu, 23 Feb 2006 07:13:48 -0600 reply
Szia!

Nézd meg az alábbi oldalt, itt megtudod nézni hogy egy adott adatbázisban milyen az oldal pagerank értéke. Gondolom a google több ip címröl látogat egy oldalt és minden ip címhez külön adatbázis rész tartozik, de ezekben nem egyenlőek a pagerank értékek. Minden bizonnyal ez az oka hogy más eredményeket kapsz, valószínű hogy vannak olyan mérések amik minden adatbázisban keresnek és ezért ott jobbak az eredmények, de lehetnek olyanok is amik mondjuk csak egy helyről állapítják meg ezt ez értéket, és ekkor nincs vagy csak kicsi a pagerank értéke. Ha valaki pontosabb infót tud ossza meg :) Az a legjobb hogy egy adott napon belül is eltérőek az eredmények.

http://www.webmasterbrain.com/seo-tools/old/future-pagerank-checker/

http://www.seochat.com/?go=1&option=com_seotools&tool=9&url=&submit=Check

google pagerank melyik az igaz? -- Thu, 23 Feb 2006 07:23:27 -0600 reply
Még folytatásul annyi hogy tegnap a pagerank étrékem 3 volt, ma 0 ez nem igazán keserít el mert az oldal 2 hónapja megy. Az elöbbi hozzászolásban mellékelt link nagyszerüen mutatja hogy hol milyen állapotban van a pagerank.

Adatbazisok PR ertekek -- Thu, 23 Feb 2006 07:56:25 -0600 reply
En ezt talaltam ellenorzo oldalkent: http://www.pageranktool.net

Itt is kiirnak par adatbazis cimet es az abban tarolt pagernak erteket. Gyakorlatilag 3-tol 5-ig mindenfelel ertekek szerepelnek.

Ha a PR ertek eddig 3 volt es egyes adatbazisokban megjelent az 5 PR szam akkor feltehetoen a szinkronalizalas utan mindenhol 5 lesz? Ez jo hir egy masfel honapos honlapnal (az domain nev sokeves, de nem volt rajta lenyegi tartalom es valtozas)

re: google pagerank melyik az igaz? -- Thu, 23 Feb 2006 07:57:10 -0600 reply
Nem engedte a hozzászólásod, mert túl sok linket tartalmazott. Ezt sajnos a spammerek miatt kellett bevezetnem, most újból feloldom, meglátjuk, mi lesz.

Valóban úgy tűnik, hogy mostanában a PageRank értékek frissítése zajlik, mert a különböző adatközpontok az én lapjaimra is mást és mást mutatnak, ezért attól függően, hogy egy eszköz épp melyik adatközpontot kérdez le, más és más eredményt kaphatsz, amíg konszolidálódnak az újraszámolt értékek, feltétlenül.

Én nem foglalkoznék annyira az esetleges különbségekkel, az Eszköztár PageRank úgyis csak egy durva közelítés, különben is az egész PageRank történetnek nincs is akkora jelentősége az optimalizálásban.

Üdv: JJózsef

Ui: Szerintem nincs konkrét összefüggés az adatközpontok és a keresőrobotok IP címe között: egy külön alrendszer a weboldalak látogatása, és más alrendszer szolgál az adatbázisok tárolására is pl.

Adatbazisok PR ertekek --kaixo, Thu, 23 Feb 2006 08:09:56 -0600 reply
Igen, mivel ahhoz, hogy megkapd az Google adatbázisban szereplő összes oldal PageRank értékét, elméletileg végig kellene számolni az összes oldalra ezt. Ez eltart egy darabig még akkor is, ha nyilván vannak valamilyen gyakorlati közelítések a számolás rendszerében. Úgyhogy általában csak párhavonta, félévente aktualizálódnak a PageRank értékek: a jelenség gyakorlatilag Google Tánc: kell egy kis idő, míg az összes adatközpont átveszi az újraszámolt értékeket.

Miért változik? -- Fri, 24 Feb 2006 03:36:12 -0600 reply
Hali mindenkinek! Az lenne a kérdésem, hogy miért változik a PR érték? Mondjuk, más az érték délelött, és más este?

Miért változik? -- Fri, 24 Feb 2006 03:38:06 -0600 reply
Röviden: másik adatközponttól kaptad az értéket. Hosszabban: lásd a fenti hozzászólásokat, vagy kattints ide: Google Tánc

Ha nem világos továbbra sem, szólj! JJózsef

Miért változik? -- Fri, 24 Feb 2006 03:45:14 -0600 reply
Értem, ezekszerint, DE más szerver nézi a lapomat, mint DU? Napok óta így megy, legalábbis amióta PR értéket kapott a lapom. Megnéztem, egy-két linket amit a hozzászólásokban találtam, de ott többé kevésbé állandó értéket látok.

Miért változik? -- Fri, 24 Feb 2006 04:01:08 -0600 reply
Nem, nem úgy van az: ezt leegyszerűsítve úgy képzeld el, hogy van mondjuk egy gép, ami az oldaladat nézi, összegyűjti az adatokat, aztán továbbítja egy tőle teljesen különálló másiknak, aki feldolgozza, és így tovább. Tehát a vége az, hogy van egy marha nagy adatbázis, amit egy szerverfarmon tárolnak, ebből kérdezik le a felhasználók pl. a PageRank értékeket: ha csak egy ilyen szerverfarm lenne, akkor nem bírná azt az óriási terhelést, amit a sok lekérdezés okozna, ezért több, különálló adatközpont létezik, melyek nincsenek állandóan szinkronban, egymás között is cserélik az adatbázist bizonyos rendszerben, bizonyos időközönként: kiszámolja az egyik adatközpont az értékeket, és ha kész, ha letesztelték, akkor az szépen lassan tovaterjed a többi adatközponthoz is. Ezek elé az adatközpontok elé pedig képzelj egy előtét rendszert, ami attól függően irányít ide vagy oda, hogy melyik adatközpont van kecésbé leterhelve. A leterheltség függ a napszaktól, a lekérdező fizikai helyétől, ezért fordulhat elő, hogy más és más adatközponthoz csatlakozol te, vagy az a szolgáltató, aki neked a PR értékeket megmondja. Ez egy eléggé leegyszerűsített modell, de kábé így működik.

Miért változik? -- Fri, 24 Feb 2006 04:07:08 -0600 reply
Értem, csak elöször volt meglepő, amikor megláttam a PR értéket, másnap, meg leesett az állam, hogy nincs semmi :-)

Miért változik? -- Fri, 24 Feb 2006 04:32:14 -0600 reply
Van ez így, nemcsak ezzel, hanem gyakran a találati rangsorokban elfoglalt helyezésekkel: egyszercsak eltűnnek a semmibe egyes oldalak. Nem kell félni ilyenkor, türelem. (Illetve csak akkor kell félni, ha egy-két nap múlva is ugyanez lesz a szituáció. :)

Egy honlap abszolút értéke -- Wed, 29 Mar 2006 14:56:04 -0600 reply
Sokan sokhelyen leírták, hogy keresőoptimalizálás szempontjából az oldal pagernak értéke nem minden. Számít még a bejövő linkek száma, a html hibák mennyisége és még rengeteg minden.

Törtem a fejem, hogyan lehetne minden ismert tényezőt figyelembe véve felállítani egy listák a honlapokról.

Megközelítőleg egy hónap fejlesztés után előállt a WSPR Scre értéket mérő modul a http://www.pagerankinfo.hu oldalon. (Csak regisztrált felhasználók érik el a beküldést)

A lényeg: Megadsz egy URL-t és a program megviszgálja, mennyire ismert az interneten, mekkora mennyiségű információt tartalmaz és azt, hogy mennyi html hiba van az oldalon.

Ezeket az értékeket sulyozottan figyelembe véve előállít egy számértéket (ez a WSPR Score névre keresztelt érték).

Ezek után pedig a honlapokat a szamárték alapján kategóriánként toplistába rendezi.

A megadott URL-eket hetente ujraellenorzi automatikusan a modul, igy egy URL-t eleg egyszer megadni az azutan mindig frissulni fog.

Ha ugy erzitek, hogy ez egy erdekes kiserlet akkor probaljatok ki a szolgalatatast. Ha otletetek van a modul fejlesztesere, akkor azt kulon megkoszonom.

Egy adott oldalról hivatkozott weblapok PR értékének kijelzése --OldalGazda, Fri, 14 Apr 2006 03:31:33 -0500 reply
http://www.webmastereyes.com/

Ez a szolgáltatás a beírt URL-en található oldalt úgy jeleníti meg, hogy az oldalon található összes link mellett feltünteti a hivatkozott oldalak PageRank értékét is. Természetesenn tovább navigálhatunk a megjelenített oldalon, mintha csak egy Firefox kiegészítővel tupíroztuk volna fel a böngészett weboldalt.

Hasznos eszköz lehet a Találati rangsor vizsgálatára is, ugyanis ha beírjuk pl. a Google kereső címét, majd a megjelenített lapon megadjuk a Kereső-kifejezést, akkor a megjelenített találatok mellett szintén feltűnnek a PR értékek.

0 PageRank érték -- Sun, 04 Jun 2006 14:32:41 -0500 reply
Sziasztok!

Remélem valaki tud majd tanácsot adni. A következő a problémám. Készítettem egy honlapot, mely a www.rovarirtas.com oldalon érhető el. Sok cikket elolvastam itt a webni.innen.hu-n, és megfogadtam a tanácsokat, de a PageRank értékem még mindig nem nőtt meg. Egy Flash technológiával készített oldalam (www.abatox.hu) pedig 2 PR értéket kapott, pedig ezzel nem is foglalkoztam. Mi hibádzik a www.rovarirtas.com-mal. Az oldal már 3 hónapja fent van. Meg tudná nézni valaki?

0 PageRank érték -- Sun, 04 Jun 2006 14:59:17 -0500 reply
Szia!

Hm... Különösebb indokát nem látom, hogy miért nem jelez ki Neked PR értéket a Google eszköztár, úgyhogy csak azt tudom mondani várj türelemmel. Július eleje tájára várható a kijelzett PageRank értékek aktualizálása. Szóval ne aggódj, nincs semmi gond, a lényeg úgyis az, hogy látogatók jöjjenek, ez pedig nincs szoros korrelációban a PR értékkel...

Üdv: JJózsef

0 PageRank érték -- Sun, 04 Jun 2006 15:02:49 -0500 reply
Köszönöm a gyors választ. Akkor várok türelemmel.

0 Page Ranke érték -- Thu, 22 Jun 2006 07:28:26 -0500 reply
Szia Józsi! Én szintén kb. 3 hónapja raktam fel a www.egeszseges-ivoviz.hu oldalt. Több száz link mutat az oldalunkra. Még is nullás még mindig nekünk is a PR értékünk. A Google látja és bizonyos kulcsszavakra nagyon jó helyezést is ad neki. Mi lehet vajon a bibi az oldallal? Köszi János

0 Page Ranke érték -- Thu, 22 Jun 2006 07:34:51 -0500 reply
A látható pagerank csak bizonyos időközönként frissül, neked ezt jelzik ki a különböző toolbar-ok...

A háttérben nyilván van tartva egy frissebb és pontosabb (nem egész PR) és a Google azt használja.

Ne aggódj. Majd frissül a látható PR is lassan.

HARZOL

... -- Thu, 22 Jun 2006 12:57:30 -0500 reply
Köszönöm HARZOL a segítségedet. Akkor nyomom tovább a link gyűjtéseket, aztán majd meglátjuk.

Köszi sziasztok

Re:0 Page Ranke érték --OldalGazda, Tue, 27 Jun 2006 05:20:06 -0500 reply
Én is köszönöm Harzol segítségét! JJózsef

Osztás volt -- Fri, 14 Jul 2006 02:03:42 -0500 reply
Most aktualizálták a PR értékeket.

Re: Osztás volt -- Fri, 14 Jul 2006 03:35:01 -0500 reply
Igen, frissítették a kijelzett Eszköztár PageRank értékeket. Egy csomó új oldalam kapott most PR értéket.

Google
 
Web webni.innen.hu
<<Keresők segítségével történő nyomonkövetés ^^Keresőoptimalizálás eszköztára Keresőoptimalizálás határterületei>>
OldalGazda : Jároli József
keresőoptimalizálás szakértő @ en  innen.hu
☎ 70-512-9874
 
Web innen.hu
RSS abrak kivonat az oldalak változásairól, rss olvasókhoz +del.icio.us hozzáadás a weben tárolt linkgyűjteményhez
licenszfeltételek a tartalom más weboldalon történő felhasználásának szabályai, egyéb kikötés hiányában impresszum kapcsolatfelvétel, jogi nyilatkozat